måndag 31 december 2012

nyårsdukning

Idag så bjuder jag på lite nyårsdukning...
kanske lite sent men lite tips ändå...

En linne duk i lite oblekt färg
ett par ljuslyktor i fattigmanssilver 
( de lyser ljuvligt)
och så en liten slinga ...

enklare kan det inte bli å, så vackert !

grejerna kommer ifrån Indiskan de har mycket att välja på...

Till nyår så vill man ju ha glitter och glamour
eller hur?

Vill passa på att önska er alla som kikar in till mig 

ETT GOTT NYTT ÅR !
(det är ni som sporrar mig att fortsätta blogga)

KRAM !

6 kommentarer:

  1. Först... Gott Nytt År ! Dukningen blir jättebra.Önskar er en trevlig kväll.Håller med att nyår ska det vara glitter o glamour.Själva fick vi ställa in, maken ligger i influensa. Så jag får en hel skumpa själv:)Vänligen Liss.

    SvaraRadera
  2. För mig är Nyår och Midsommar de två värsta dagarna på hela året.. Två dagar när man känner sig tvingad att gå på fest eller ordna fest.. Gillar inte det.. Så hade jag kunnat hade jag gärna legat hemma och tittat på tv och bara fått vara ensam..

    Gott Nytt År till dig och din familj..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
    Och tack för alla goa kommentarer hos mig.. :)

    Kraaaaam Tina

    SvaraRadera
  4. Fint med linne och silver, det ska vara lite glitter och glamour en nyårsafton :-))

    Gott Nytt År önskar jag dig!
    Stor Kraaaam Paula

    SvaraRadera