söndag 2 december 2012

julkuddar

lite nya julkuddar till hallen ...
tog väck det förra tyget , detta med rosor passade bättre..

Att få julstämning är viktigt !

Igår var jag hos dottern min i Karlskrona som
sagt , vi hade en trevlig dag med shopping i stan, pyssel i lägenheten ...

När jag gick där runt i butikerna så fick bara en sån där idee ,
att jag ville byta ut allt mitt vita helt plötsligt !!
Nu är det ju mera inredning med grövre material ..
och det gillar jag ju med ..Hjälp ! 
kan ju inte börja om igen ...

Varför är man aldrig nöjd ??
vem säger att man måste hänga med ??

Idag är det svårt att veta....
stora krav på det mesta ....

Tänk så livet blivit .....

Det viktigaste är ju ändå den inre lyckan inuti oss...
varför tar vi inte vara på den ??

Bara jagar runt ...
( fler som har sådana tankar ??)

å; vad djup jag blev ...

KRAM !

Njut av 1a advent iallafall....

3 kommentarer:

  1. Visst är det så att man ibland rycks med olika inredningsvängar, för det är ju så mycket som är vackert :-)) Jag gillar både det lantliga, antika och även det grova lite marina stilen, tycker om att blanda. Fast här gäller den vita basen fortfarande det tröttnar jag nog aldrig på :-))

    Sååå mysigt med shoppingtur med dottern, det är sånt som ger energi, att umgås med familj och vänner, det betyder allt. Ha nu en underbar första adventkväll!!!

    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Såna tankar har jag oxå då och då...
    Men jag skulle vilja blanda det hela lite mer...
    Det får helt enkelt växa fram.. :)

    Mysigt med shoppingtur med dotra... :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Jag har bytt ut lite vartefter, har aldrig haft ett "vitt hem" men ett ljust däremot. Jag tycker gamla saker med patina passar allra bäst, det blir balans i allt. Se själv så fint det blev med dina röda inslag! Lägg till lite grått, lite grönt, lite rufft lite brunt och du är hemma:)
    Skorpan

    SvaraRadera