måndag 24 maj 2010

kaffeservis


Här var det fullt upp med lite pyssel till studenten ...jag har köpt lite koppar som jag hade tänkt att duka lite shabby med ...de går i rosornas tecken ...tänkte duka lite gammaldags annorlunda ..jag tycker om att dekorera ..lite kandelabrar ska också fixas samt lite kannor som man kan ha blommorna i ...v ska ha ett partytält ute ..för tyvärr så tog renoveringen längre tid än vi trott ...och nu får vi inte plats inne allihopa..så det måste bara bli fint väder ..allt går ju med tankens kraft sägs det ...vi får se om jag hinner blogga lite från arrangemanget i tältet sedan ..men bara om det blir bra så ska jag visa det ...




så här söta är kopparna ..att de är olika gör inget ..det är bara lite charmigt , tycker jag ...






En tom plåtburk ? vad kan man ha den till då ? jo...man kan lägga kakor i den ...med lite tårtpapper som extra dekoration om man nu inte tycker den är så fräsch ...Man kan ha den till nästan allt möjligt ! som Pippi säger...hi.hi...

1 kommentar:

  1. Sakletare som Pippi :-D
    Kopparna är jättesöta och blir jättefint i dukningen..

    Kram Mia

    SvaraRadera