söndag 30 maj 2010

Student!

´

Nu är studenten över...för denna gången ..det känns rättså skönt ...fastän det är roligt ...jag lovade att visa lite bilder ..men det blir inte så många på dukningen för katten här gick upp på borden och ville också vara med, så dukningen fick vänta tyckte jag ...och när vi kom hem blev det väldans stressigt ! all mat skulle fram snabbt ...men jag hade vita dukar och kandelabrar i tältet..två styck stora krus med rosalila brudslöja och ljusrosa rosor ..blev jättefint ! Här har jag satt björkar i mormors gamla krus ..tänk vad hon skulle varit glad ! hennes grejer kommer alltid till andvändning här ..så skönt med hennes Minne...


Jag kom på en ide i tältet, här har jag satt foton på Amandas karriär fram till nu ...det blev ett roligt inslag ...

Så här ser studenten ut ! man är allt lite stolt som mor ...allt gick bra ..men det tar allt på krafterna att fixa och dona ...

1 kommentar:

  1. Det låter som det var en vacker dukning och jag tror nog din vackra student var nöjd..
    Jag får börja ladda nu, ett år kvar tills min äldsta tar studenten..

    Kram Mia

    SvaraRadera