söndag 31 januari 2010

byrå


Vilken vinter vi har ..minst 15 minus i natt .Nu börjar det bli jobbigt ...hjälper inte ens när man eldar som mest..suck ! jag fryser ju också alltid mer än alla andra känns det som . Att ge sig ut lockar ju inte precis..Så det blir till att sitta inne i dag också .Jag har kanske visat min byrå här innan ..men med lite nytt plock så blir det ju lite roligt igen. Plåtburken är ny men charmig ändå , blombuketten piggar upp trots att det är fusk , en sten med texten lycka ...ha en mysig söndag ! kram

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har ordnat det på byrån. Det är så härligt när ljusen viker ut sig med en krage! Ljusen blommar liksom!
    Är det en connemara du har på bilden här bredvid? Hästar är så vackra djur, men jag är allt lite rädd för de. Har blivit både sprakad och biten och inklämd, fast den hästen var lite galen, enl dess matte.
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  2. Så fint!!! Kika in till mig jeanette, där väntar en överraskning!!!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera