fredag 29 januari 2010

pigtittare


Här har jag målat en piggtittare som jag har fått av min vän .Hon hade den stående i garaget och tyckte bara att den stod i vägen ..Bra va ! Nu kommer den ju till andvändning igen hos oss.Krukan inhandlade jag häromdan den fick en av mina favoritblommor nämligen en tålig murgröna . Fredagkväll ! den bästa dagen på en hel vecka...inget särskilt planerat..sköönt ! Jag ska bara vara ..slutade tidigt idag , tog en tupplur, och nu lite mys med familjen..Ha en bra kväll ni med ...

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade en fin fredagkväll. Fredagkvällarna är ju speciella för många, så för oss också. Lite god mat, vin och sen mysalite framför teven om det är något bra. Annars spelar vi spel, alfapet är aldrig fel.

    Är det så att kommateringen inte funkar bra hos mig? För då måste jag be mannen titta på det, själv kan jag inte så mycket om datorer och program. Ibland märker jag hos andra att man får trycka på skicka kommentar både två eller tre gånger. Men säg, vad är det som inte fungerar hos mig?
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera