söndag 10 januari 2010

kannor


Så är julen borta och utstädad, vad tomt det blir överallt ...visst det känns skönt men alltid lika vemodigt ...Att leta upp de gamla prylarna som man lagt undan är inte alltid så lätt att hitta . Jag satte lite kannor här på vår byrå , men kanske inte riktigt nöjd men de får stå där till jag hittat något bättre ...När man vill att allt ska passa in med gammal stil så är det inte så lätt ..man får byta ut grejerna efter hand , ändra och flytta om ..men det är ju det roliga med inredning ..hitta på olika lösningar.

Jag läste förresten en bok i går , den hade många tänkvärda tankar ...
bla .att tänka på hur vi vill använda oss utav nästa ögonblick i livet ...vi väljer själva hur andra bemöter oss , hur vill jag bli bemött ? Nu känns jag lite djup men så är det ju i livet ..LEENDET DU SÄNDER UT TLL ANDRA KOMMER TILLBAKA TILL DIG ... prova och se ...
Jag fick många tankar av boken iallafall .

Trevlig helg !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar