måndag 4 januari 2010

gamla foton


Hej ..ville bara visa lite bilder som jag har fixat med här hemma . Jag har gjort lite kransar utav murgröna, sedan har jag letat fram lite gamla foton som jag fått ifrån mina morföräldrar det är helt ljuvliga bilder på min släkt tillbaka i tiden , det känns ju extra kul . Att hänga dom i små band och klämmer blir fint tycker jag..
I kväll så har jag och min sambo varit på Ikea för att hitta lite prylar till badrummet som vi precis målat . Men det är tyvärr dåligt med shabby prylar där , så vi får leta vidare ...forsättning följer ...Kram !

1 kommentar:

  1. så fint så fint!! :)

    hm..ville inte säga det i blomsteraffären idag men till våren kommer jag att öppna en "butik" på plantskolan här i kyrkhult..allt i vår stil..hihi...

    kramar elin

    SvaraRadera