tisdag 26 januari 2010

Kaffekoppar


Idag så bjuds det på nybakat! När jag kom hem idag så hade den stora flickan bakat. Det var häärliga cupcakes...endast en kalori ...suck ! Hon hade t.o.m varit företagsam och tagit ett kort till mig. Gulligt ! Påverkar man familjen med sitt bloggande tro ??
Hi, hi ..

Mina söta kaffekoppar, de har inte hittat sin rätta plats ännu . Men för tillfället så står dem på ett litet bord . Att dricka kaffe i dem känns väl inte så lockande eftersom det är ett loppis fynd . Trevlig kväll alla ni som kikar in till mig ! kram..

2 kommentarer:

  1. Så läckra kakor!! de där skulle sitta fint på vårt 1års kalas i helgen..hm..:)

    varma kramar elin

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag håller med Elin. Kanske ska anlita din flicka och baka lite till mig.
    kram Sara

    SvaraRadera