fredag 1 januari 2010

Nyår


Gott Nytt År ! Önskar jag er ...Nu är det nya mål och nya visioner att sträva efter ..vi hade några vänner här hemma igår och det var jättetrevligt ..en av gästerna sa att det kommer att bli ett bra år det som komma skall...han kände det på sig ! hoppas han har rätt i det . Man sätter ju upp höga krav nu i början men man ska nog inte ha målen för högt .. man vill ju känna att man kan nå dom också . Man får inte glömma bort att glädjas åt det lilla i vardagen , stanna upp och känna efter är ju viktigt . Ingenting är ju omöjligt sägs det om man tänker riktigt mycket på något så slår det ofta in . Jag brukar läsa en bok som heter the Secret ..tankens kraft handlar den om . Jag rekomenderar den varmt . Nu ska jag och min sambo ge oss ut på en liten promenad i skogen , behöver piggna till lite ... Ha det gott ! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar