onsdag 27 januari 2010

fönster


Vad roligt att så många kikar in till mig ! jag blir så glad. Hoppas jag kan inspirera några med mina ideer. Idag så är det ju snökaos utanför mitt fönster.. suck ! Men för att orka sig igenom denna långa vintern så måste man hitta det där lilla i vardagen ..då har jag ett sätt att bli påmind. Hjärtat inhandlade jag i en affär i ullared sisst jag var där , en gren och några trähjärtan blir ett dekorativt arrangemang .Jag har lite lappar och ordspråk lite här och var i huset.Det piggar upp. Idag så har jag varit duktig och bakat lite själv , det blev fastlagsbullar. Oj! jag fikade ju igår också..Nej nu måste det bli skärpning ...Men om man nu vill vara inne och mysa så måste det ju till något gott..hi, hi. Kram !

1 kommentar:

  1. Vilken tjej som bakar vackra kakor! Och fotar de! Men varför kan du inte drick ur kaffekopparna? Är de trasiga? Kaffe smakar ju så gott ur gamla koppar! Och de matchade ju kakorna! Ja, visst går bister vinter än på nerverna nu. Jag längtar efter våren, men jag vet ju att den inte kommer förrän till påsk, tidigast...
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera