söndag 1 augusti 2010

brickbord


Ett nyinköpt brickbord som blivit vitt ...köpt på en lokal loppis ..det får bo i vardagsrummet just nu ...kameran fick en liten smäll när den åkte i golvet ...tradigt med suddiga bilder ..får inskaffa en ny ...suck ! I dag så var jag och min sambo på en auktion i kvarnamåla ...men gjorde inga klipp ..allt blir dyrt nu i semestertider ...men vi fick en utflykt ju ...sedan drog vi på bio med våra vänner ..en bra film att rekomendera ...Bröderna Karlsson ...en rolig film ...att koppla av till ...




Jättefina saker inköpta på fröken knopps affär i kyrkhult ...väl värt ett besök ...en liten zinklåda med en st paula i ..en burk för snören ...

3 kommentarer:

  1. Vilka massa fina fynd du fick med hem i Lördags Jeanette..!! Men Oj vad folk det var..

    Roligt att du varit hos mig o handlat..tihi..Synd att inte jag var där dock..Men men.. Snart blir det en tripp till Danmark för att inhandla massor av Höst o Julnytt..Spännande!!

    Hoppas att du får en bra start på veckan!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Hej Jeanette! Fint brickbord du fyndade. Själv drog jag ju hem ett par bord jag också, till makens förtret... :-))Blomman du har i zink krukan har ju så fint namn..thihii Ja Elins butik är såå fin, alltid något som får följa med hem när man är där. Ha en fin måndag, trist väder idag hoppas solen kommer snart igen. Ha det gott. Kraaam Paula

    SvaraRadera
  3. Kärrabols spöket3 augusti 2010 kl. 18:49

    ......
    Gud vad fint det gamla brickbordet blev.Så roligt att se när det får en plats att fylla.Det är många pussel lagda på det bordet må du tro.Undra vad min mamma sagt om fått se det nu?????????

    SvaraRadera