måndag 30 augusti 2010

stationsklocka


Mitt senaste fynd ...från loppisen i lördags ...en stationsklocka ..dock inte gammal men snygg ändå ...den har nu fått ett nytt hem här hos mig ..platsen blev här precis innan skafferiet, det blev perfekt eftersom det är svarta vitvaror här också ...de inhandlades innan min vita period , då hade jag inte shabby tankar precis ..men nu har jag blivit helt såld på den lantliga stilen som passar så bra in här på vår gård . Hoppas du känner dig nöjd med valet av platsen ..du som sålde klockan till mig ..hi.hi .I kväll blir det tea och slappa framför tv.n..har jobbat länge då är krafterna inte så stora när man kommit hem ...KRAM ! till er alla som tar er tid och kikar in till mig ....

3 kommentarer:

  1. Ska också dricka tea och masa mig till soffan.Har en dunderförskylning i kroppen.Suck! Livet före den 'vita' perioden och livet efter. ;) har också drabbats av den vita influense(a)n!/ kram *piah*

    SvaraRadera
  2. Oj vad bra det blev!!! O visst är jag nöjd..tihi...Skönt o veta att den har det bra..skrattar!!

    Oj idag skiner solen, men akllt är det..Hösten är helt klart här..Men visst blir man glad av att solen skiner?!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Den blev ju perfekt där..
    Jag hann ju inte med loppisen i lördags.. Först jobbat på natten och sen till Knislinge på festival.. Men kanske jag hinner med loppisen i Jämshög i helgen :-)

    Svarta vitvaror passar säkert in även i Shabby stilen..

    Ha nu en bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera