tisdag 10 augusti 2010

fotogenlampa


Då har man jobbat i 2 dagar redan , faktiskt ganska skönt att komma igång igen ...man vet liksom vad man ska göra ...jag har svårt att bara sitta och rulla tummarna måste hålla på med något ..då känner jag mig som mest nöjd ...att få skapa, måla , inreda är ju mitt stora intresse ...och lite träning på det så somnar man så skönt ...här har jag hittat en fotogenlampa som min mamma hade ställt undan i sin källare ..den passade perfekt in här i gästrummet ...en gammal kaffekanna och lite koppar som jag aldrig får nog utav ..hi.hi ...

1 kommentar:

  1. ad fin lampa.. Jag fick en gammal fotogenlampa av min mormor sist jag var där, har kollat efter en sådan men de har varit så dyra även om de varit enkla..

    Jobba lugnt resten av dagarna..

    Kram Mia

    SvaraRadera