fredag 20 augusti 2010

pottskåp


Fredag igen ...en lång härlig helg väntar...i kväll så jobbade jag sent , när jag kom hem så hade min gulliga sambo fixat och donat här ..att få sätta sig till ett dukat bord är underbart ..i kväll blir en slappa kväll vid tv:n ...Här har jag målat ett pottskåp som tidigare varit i furu ..blev lite bättre i vitt ..skavde det lite på sidorna , men det syns tyvärr inte här på bilden .En gammal emaljerad kanna passar bra in här.Den är också charmigt skavd..önskar er alla som kikar in en trevlig helg ! min besöksräknare har pajat ?? så lämna gärna en liten kommentar så jag vet att ni hälsat på ...

1 kommentar:

  1. Jag har hälsat på denna fredag kväll.. Snart redo för att hoppa i säng, jobbet väntar imon...

    Hoppas att du får en underbar helg!!

    Kramar
    Elin

    SvaraRadera