måndag 16 augusti 2010

present


En liten glimt ifrån gästrummet...i dag så har jag fått en present utav den stora tjejen ..hon hade varit på utflykt och hittat denna shabby scarfsen till mig ...jag blev överlycklig ..min stil precis...hennes kommentar var ! men du brukar ju alltid köpa grejer till mig när du är iväg ...konstigt att man fortsätter trots att barnen är stora nu ..ja,ja ..faller väl in under curling föräldrar ibland också ...suck ! men vad gör man inte för sina barn ... nu dags för lite tea mys ...ses snart igen ...


3 kommentarer:

  1. Sååå fin Jeanette!!

    Tack för dina goa ord förmig o vera..:)
    Det gick givetvis bra att lämna henne, bara ett mamma hjärta som gör ont...

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Såna gåvor värmer mammahjärtat.jag har fått vita blommor och egengjorda prylar som gåvor av min son.Samt ett knippe rönnbär för att 'det kan du ha på bloggen mamma' som han sa.
    Jo,glömde o svara på det där med kicki:livet blir så mkt lättare att leva med de positiva tankebanorna.Bra kick-off! kramis *piah*

    SvaraRadera
  3. Du har mail från mig..:)

    Kramar
    Elin

    SvaraRadera