söndag 22 augusti 2010

höst


Hösten har nog kommit ändå känns det som ...den kan vara rättså härlig faktiskt ..jag gillar att pyssla med lite höstarrangemang ute i trädgården ..att ta till vara det som är gratis är kul..det finns ju mycket man kan plocka och arrangera...bara lite äppel i en skål kan vara dekorativt ! O m de nu ligger och skräpar på marken så kan man ju ta tillvara dom även om de ej går att äta..jag passade på att ta lite bilder ute i trädgården i dag ...som ni kan se här ...ha en fortsatt skön helg ..KRAM !






4 kommentarer:

  1. Oj vad äpplen som ligger på marken.. Godis till hästarna kanske :-)
    Så fint du gör med enkla medel..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. jag håller med, hösten kan också vara härlig! finns mycket fint man kan göra & uppleva under hösten!

    SvaraRadera
  3. Åhh jag älskar hösten...mm...

    Du har ett litet mail från mig förresten..:)

    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. En härlig liten blogg du har. Mycket inspirerande bilder. Inspiration till min egen homemakeover. Tack!

    /Kolonistan

    http://kolonistan.wordpress.com

    SvaraRadera