söndag 4 mars 2012

liten kanna

Visst kan rostigt vara vackert ....så här ser brickan ut efter en hel lång vinter ute ...
den är rättså charmig ändå ...
min nyinköpta kanna ...var tvungen att sätta några vårblommor redan ..
det blev en tålig påsklilja...
frosten knackar ju på ännu ..
så...
den får vara under tak än så länge ..
inne på verandan så klarar den sig nog ..

Hoppas det blir en kopp kaffe  här i em ..
solen brukar värma upp den rättså bra.

Alltid trevligt med ett första intryck ..
granriset har gjort sitt för denna säsongen ..
......
Tänkvärt!

Ibland så måste vi stänga av 
yttervärlden
med alla dess intryck-
kanske ägna oss åt 
ingenting...
....

KRAM 
till er alla ...

6 kommentarer:

  1. Fick en härlig vårkänsla när jag såg fotot inne hos dig!
    Kanske dags att få bort mitt gamla granris nu.........

    En fin Söndag,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Så vårfint du gjort det.. Blommor piffar ju alltid till det..
    Ha nu en bra söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Härligt, det är verkligen vårlikt...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Åh så vårfint du gjort det:) Ja blommor piggar alltid upp,, hoppas det blev lite kaffe på verandan idag,,
    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  5. När man ser dina bilder kan man tro att jag lever på en annan planet. så vårlikt och här är det tvi tvi tvi vinter så det smäller om det. Nej nu vill jag att snön försvinner annars får jag flytta till din planet
    ha det bra
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilket vackert stileben du gjort. Brickan är jättecharmig med sin rost. Ha det gott!

    Kram Camilla

    SvaraRadera