lördag 31 mars 2012

Idag så står det städning på schemat, var kommer allt damm ifrån ?? 
och eftersom det ser ut att bli en kall å blåsig dag , så kan man ju lika gärna vara inne...

På lilla verandan har jag en gammal korg med lite björkris i  också ett välkomnande inslag .
Denna ingången använder vi inte så ofta .
Tyckte det såg lite tomt ut , så jag la en gammal trasmatta som dekoration också på stolen .
en färgklick !
Här behövs också städas ser jag ,det blåser in löv här...ja.ja..
en sak i taget , har jag lärt mig ..

Nu blir städning inomhus först ...

Ha en bra dag !

KRAM !

4 kommentarer:

  1. Vad fint med korgen med riset i .Här är det vitt ute har snöat hela natten.Hoppas att solen tittar fram så det försvinner snart.Ha en mysig lördag rara du .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Superfint med riset i korgen & trasmattan under! Jag älskar trasmattor! Hihi

    Önskar dig en fin Lördag
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  3. Så fint du har gjort, idag är det riktigt blåsigt och kallt, kram

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Snyggt!
    Jag gillar den mattan pigger opp riktigt snyggt

    SvaraRadera