onsdag 7 mars 2012

torgvantar

Torgvantar eller handledsvärmare...man kan kalla det vad man vill ..jag köpte dessa av min jobbarkompis vännina ...jag blev överförtjust i dom ..precis i min smak ..
man kan ju frysa om fingrarna även på våren och sommarkvällarna ..
visst var de söta!
Hon stickar å säljer till vem som om man är intresserad ..
extra kul är att de är handstickade tycker jag ...

(Jag kan ta reda på hennes nr ..om någon vill beställa..)

Idag så får man nog ha dubbla på sig så kallt som det är ..hu !

Tänkvärt !
....
Runt varje moln 
kan vi finna en guld kant !

Då måste det vara en mening med de kalla isvindarna idag ..
det torkar upp ..och vintern blåser bort ..
hi.hi..

KRAM !


12 kommentarer:

  1. Superfina:))

    Huuuuu, vad kallt det är idag!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Kul du gillade dom....det är jag Eva Sunesson som gjort dom. Den som är intresserad av ett par kan ringa mig. 0705394130.
    Gör även tenntrådsarmband av olika de slag:)

    Trevlig sida du har!

    mvh, Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Eva .. Va bra att du själv la in ditt nr här ...jag vågade inte göra det ... Hoppas nu du får lite kunder ... Jag rekommenderar verkligen dom .. Så varmt om fingrarna .. Dom är Jättefina ! Tack snälla .. Kram jeanette

    SvaraRadera
  4. Jättefina , kanske man ska beställa ett par

    Ha en bra kväll
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Åh så fina och det är liksom du =)

    Ha nu en fin natt och en härlig morgondag trots att det skall snöa..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Så himla fina!! Kan tro dom både värmer och är sköna...annars är dom ju bara så snygga;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Å vilka söta "vantar", hemstickat är så charmigt så man smäller av ;)

    Har ett par fovvosar, men dom är lite för vintriga nu
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  8. Åååå bara så himla söta.Vad skoj att hos stickar så man har chansen att beställa .Hoppas att du har haft en fin dag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vilka söta torgvantar:) kram Helene

      Radera
  9. Såå himla söta torgvantar!! Måste oxå skaffa mig ett par nu till våren =)
    Kramar Clara

    SvaraRadera