fredag 23 mars 2012

bloggkompis

Borta bra men hemma bäst ! eller hur är det man säger ..hi.hi...
Jag har varit på skidsemseter i trysil i Norge ..och är precis hemkommen .."Häärliga" dagar med sol å skidåkning ...

Världen är bra liten ..
gissa vem jag träffade där ? 
jo, en av mina goa bloggvänner ..

Malin som har bloggen lantliv i Norregård var också där ..
Vi hade aldrig träffats innan så det blev ett lite pirrigt möte..
vi  hade bestämt träff på ett fik ...

och det blev ett positivt möte ..vi hade massor att prata om ..
jätteskoj !

Tänk vad ödet kan spela in ..av en slump .så får vi tillfälle att träffas ..
måste vara en mening med det ...

Det är ett minne som jag kommer att ha med mig i livet ..

Malin en en go tjej med massor av energi att ge ..
tack snälla ..
hoppas vi ses snart igen..

...

Här hemma i lilla blekinge så är det VÅR !
Jag är ledig idag ..ska njuta av solen ..
å fixalite med planteringarna ..

KRAM !

7 kommentarer:

  1. Skönt med skidsemester det är dock ett tag sedan för egen del.
    Ja visst er det herlig å få bra kontakt med någon som ni fick. Her skinner solen och fåglarna kvittrar utanför och har ett fasligt liv för sig... bråda tider visst?!
    Herlig helg på dig, själv jobbar jag hela helgen.

    SvaraRadera
  2. Ja titta där är ni ju båda två, så söta :-)
    Malin har jag också träffat, hon är en så rar och go tjej :-) Vad roligt att ni träffades där. Ohhh vad härligt med skidsemester, det var länge sedan vi var iväg nu...längtar :-))
    Idag har vi härligt soligt vår och försommar väder här :-) Jag är ledig och njuter för fulla muggar...Ha en fin fredag!! Kraaam Paula

    SvaraRadera
  3. Hihi.. ibland är världen liten!
    Va roligt att träffas över en fika!

    Underbart med sol o vår!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Skoj att träffa bloggvänner!

    Man tror att man kanske inte har så mycket att säga ,men det har hänt mig flera gånger att det känts som man mött en "riktig" vän.

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  5. Men ååå så kuligt :))

    Att träffa en "kompis" bara så där, världen är lite ... Skönt med lite fjällsemester å sen komma hem till våren :)

    Kram Jesssica

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för dina fina kommentarer Jeanette!
    Ja visst är Ullared bäst?!! Man kan alltid hitta roliga saker där :) Och håret blev kanonbra, tänkte visa de i bloggen någon dag!

    Önskar dig en kanonfin helg!
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  7. Solskenshistoria sådana behövs även för att glädja andra. Visst är det så att den dubbla glädjen är bättre än all annan
    Kram

    SvaraRadera