söndag 11 mars 2012

vår....

Häärliga solen..lyser för fullt idag ...
jag måste bara ut å plantera några penseer ...
provade lite redan nu på morgonen ..var ska jag sätta dom i buren kanske ?
vi har ju en inglasad altan här överlever dom ..
jag brukar sätta ute tidigt , men får alltid sätta in dom för att det blir för kallt ..
så ska inte göra om det misstaget i år ...

Att få gå i sin egen takt å skapa å arrangera är avkoppling ...
kanske så här?
Å, så senaste numret av Jeanne d" Arc Living ..vilken söndag ...
massor av inspiration ...
Å tips !

Ha en skön dag ni med ! 
.....

Tänkvärt !

Kom ihåg gårdagen
dröm om morgondagen
och 
lev i nuet ....

KRAM !

9 kommentarer:

  1. Hejsan! :)

    Vilken söt bur du har & jag tycker det blev jättefint som du har gjort liljorna i buren!
    Här lyser inte solen ännu men hoppas den kommer!
    Önskar dig en fin Söndag!Kram Clara

    SvaraRadera
  2. Tänkte att jag skulle plantera några penseér jag med idag, när jag kommit hem från jobbet..

    Ha en fortsatt bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Jättefin med penseerna i buren.
    Måste inhandla den tidningen då

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig dag du verkar ha haft. Så gulligt det blev i buren:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Vilka fina våriga bilder. Roligt att få sätta ut vårblommorna. Här hos mig är det lite för kallt, får vänta ett tag till. Ha det bäst!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Låter som en skön dag;)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Så fint med penseerna i buren, jag har haft en korg med penseer ute på trappan... det har gått bra.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. så fint det blev me blommorna även där i

    ja nu e det dax för lite påsk snart
    gud så fin i Jeanne d" Arc Living
    Önskar en trevlig helg kram

    SvaraRadera