lördag 17 mars 2012

Plantering ute...

Idag så bjuder jag på en liten bild på "lilla jag " ...det ska ju vara lite personligt tycker endel ...så här kan det se ut när jag håller på att plantera vid mitt planteringsbord ..
den gamla kabeltrumman var jättebra för detta...
Vafrör inte plantera i en gammal kakform ..
charmigt!

eller i en loppiskanna...

Kan inte låta bli att köpa blommor när jag ser dom..
lite då och då ..så blir det fult här ..hi.hi...
.....


Tänkvärt!

Lita på din längtan .
ingen annan än du vet
vad du längtar efter..

( följ dina drömmar )

P.s..kul att jag har fått så många besökare ..
endel träffar jag i vardagslivet också..och får goa kommentarer om min blogg...
det stärker en ..TACK!

KRAM !

9 kommentarer:

  1. Så vårfint det ser ut.
    Ha en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Hej sötis!! Sååå söt där du står och planterar och med fina stövlarna på...hihii ja du vet ju att jag gillar dessa vita Ilse som du har, vill ha ett par sådana jag också :-))

    Söta penseér, ja nu är det vår, visst är det härligt. Tänk vad ni kan njuta av er veranda nu i år, härligt va??

    Ha nu en toppenfin helg, själv ska jag nu inta morgonkaffet till nya sköna hem som jag köpte igår, såg ut som det var mycket fint i den. Resten av familjen sover ännu så det är mysigt att sitta liten stund så här på morgonen helt själv :-))

    KRAAAAAAM P

    SvaraRadera
  3. God Morgon:)

    Trevligt med en bild på Dig!
    Ha en skön lördag:)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Härligt med alla blommor till våren. JätteFint med blommor i kakformen och kannan. Ha en fin helg. Vi hoppas på sol, eller hur?

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Man har det så personligt som man själv vill i sin blogg =) Men himla trevligt med en bild på dig =)

    Ha nu en fin lördagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Du ser ut som ett riktigt proffs mamma :) fint du har gjort det med blommorna. Får väl sno lite av dina idéer imorgon när jag ska plantera ute. Hihi.. Kram <3

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Så fint det blev med lite blomster i loppiskannan! Jag har oxå planterat i en kanna jag skaffat på loppis, nästan likadan med!!

    Jag önskar dig en härlig Söndag!
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  8. Det är samma här, kan heller inte låta bli att köpa blommor. Det är vackert att plantera i ovanliga ting.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Ja visst är det roligt när man kan börja plantera lite vårblommor,det är en härlig tid vi ha framför oss,,, så söt du är när du står vid planteringen och så fina stövlar, vill oxå ha sådana...
    Ha en skön söndagskväll kram Helene

    SvaraRadera