onsdag 28 mars 2012

påskfjädrar

Vilka härliga dagar vi har nu , sol och värme..
jag njuter i fulla drag .
Hämtade in lite ris igår ,med lite fjädrar i så blir det påsk ..
färgen på fjädrarna kanske ni redan förstått vilken den blir ? 
vitt så klart .
Egentligen så är jag inte någon" fantast" av fjädrar ,men vita är lite diskreta.

Ni får en glimt av mig idag också ..
jag var ju hos frissan hela em i går ,så då vill man ju visa resultatet ..hi.hi..
Fastan dom säger att skönheten kommer inifrån , så är 
det ju kul att försöka bättra på det ..eller hur ?
....

Tänkvärt !

Skönheten kommer inifrån.
Du blir vackrare om du är lycklig
och tycker om dig själv.

......

NJUT AV DAGEN .. KRAM !

 ..

8 kommentarer:

  1. Bara så fint med vita fjädrar i riset.Åååå vad härligt att besöka sin frissa och bli lite ompysslad.Ha en fin onsdag vännen.Njut och mys.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt ljus och fräsch bild ... tjejen ser ju finfin ut hon oxå ;)

    Ja lite lagomt med vippor e ju mysigt i alla fall
    Ju mer vi ler, desto vackrare blir vi :)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Vita fjädrar hos mig oxå:))
    Du är superfin!!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Fin både inni og utanpå, mycket snyggt med vita påskfjädrar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Heej!

    Vad fin du är!

    Jättesnyggt!

    Jasså jag trodde du skulle ha gula fjädrar..*haha*..kanske inte..

    Reportaget gick så bra! De var så goa och rara och duktiga, man blir verkligen glad över att få möta så många fina människor!

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Ja duingen påsk utan vita fjädrar, Ljuvligt!! :)

    Hoppas att vi ses i butiken imon kväll..!! 18,30-20,30 njuter vi av vår inspiration o massor av nyheter o gott kaffe..:)

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Halloj snygging!

    Du är fin både innanför och utanför;) Det blir fint med lite fjädrar nu till påsk. Vita fjädrar passar alltid in:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Kan inte låta bli att tänka på ljusets makt när jag ser din bild. Så härligt med ljusinsläppet från alla håll. Det mår man bra av
    Kram

    SvaraRadera