fredag 16 mars 2012

lilla verandan

SOLIGA BILDER FRÅN VERANDAN ...
såå häärligt !

KRAM !

6 kommentarer:

  1. Godmorgon!!

    Såå fint du har det på din lilla veranda & vad härligt det är när solen strålar in! :)
    Önskar dig en härlig Fredag!Kram Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt när solen är framme, man får mer energi,,,
      så fint du har det på verandan, skönt att sitta där och dricka lite kaffe..
      Önskar dig en solig och härlig fredag kram Helene

      Radera
  2. Bara så himla fin veranda .Härligt att sitta där och dricka kaffe när solen skiner.Ha en mysig fredag vännen.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. När jag ser din veranda så längtar jag ändå mer än jag gjorde i förmiddags när jag fick besked att vi ska få båda våra balkonger inglasade. Helst vill jag börja inreda redan idag men tyvärr har jag inte datum än. Men det kommer
    ha en fin helg
    kram

    SvaraRadera
  4. Idag har det ju varit en underbart härlig dag så jag kan tänka att det varit varmt och skönt på er fina veranda =)

    Ha nu en fin helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Ser verkligen härligt ut, jättefin veranda.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera