lördag 10 mars 2012

mittt nya skåp

Ja så var det dags igen att ta fram målarpenseln ...den har varit vilande ett tag..
jag målade så mycket innan att jag"nästan" fick nog ..hi.hi..
men nu är jag på g igen ..

så här ser mitt senaste fynd ut ...ett litet sött skåp !
var jag ska ha det ? hm...
jag får nog ändra om lite här ..
fortsättning följer ...

Färgen gissar ni kanske redan ??
......
Tänkvärt ...

Kärleken är en ömtålig blomma som 
helst ska vattnas varje dag ....
.....
ja, det är något som vi glömmer bort ibland ....

HA EN BRA DAG !

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Vad jag gillar dina tänkvärda ord, de säger så mycket...och får en att tänka ..javisst!

    Jag har också en liten viloperiod med penseln, men känner att det snart är dags igen!

    Sött skåp!

    Skön helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Vilket fint skåp.
    Man behöver vila målarhanden ibland så man kan ta nya penseltag sen.

    Ha en bra kväll

    Kram Rosa

    SvaraRadera