söndag 13 november 2011

grankransar

HEJ HEJ ...jag har kanske visat er kransar innan ..men igår så fixade jag till ett par till ...det är för mig en härlig stund när jag binder kransar ..det ger mig energi och avkoppling !
torkade apelsinskivor är dekorativt ! dessa är färdigköpta..men man kan torka skivor själv i ugnen....men detta är ju lättast ...färdiga ...
Kransarna pryder nu dörrarna på de gamla längorna ...

Glöm inte att fira far idag ! 

om så med bara ett litet samtal ...

Tänkvärt ! 
Att ge glädje till andra berikar våra liv. Idag 
är en bra dag att göra någonting för att glädja en vän ...
av .Mia.T

KRAM!


9 kommentarer:

  1. Ååå bara så söta kransar!Önskar dej en fin och mysig farsdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Samtalet är gjort eftersom vi bor långt ifrån varandra kan vi inte ses. Ägnar tiden nu till att beundra alla fina kransar som dyker upp i olika bloggar. Gillar de röd rutiga banden som pricken över i
    Sköt om dig

    SvaraRadera
  3. Såå vackra kransar. Jag älskar också att skapa med händerna och jag har tjuvstartat både med små julgranar och hyacinter... Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Så jättefina kransar. Jag känner den goda grandoften. Kram på dig från Eva L.

    SvaraRadera
  5. Mysigt med dina kransar!
    Duktiga du......själv har jag inte kommit igång ännu med mitt pyssel.

    Hur mår du nu?
    Förstår att det måste ha varit en otäck upplevelse.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  6. Jätte fina kransar, har just nu pippi på mossa... Men får försöka mig på kransar...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Jisses vad kreativ och duktig du är! Så fina kransar du kan snart stå på torget och sälja kransar,, fniss,,,
    Ljuvligt när man få göra sådant som ger en energi och välmående,,,
    Ha en go söndagskväll kram Helene

    SvaraRadera
  8. Hej, hittade precis hit. Fina kransar du gör :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Vilka fina kransar du gör...och din blogg är så trevlig att kika in i! Kram Immi

    SvaraRadera