tisdag 29 november 2011

nymålade stolar

så här ser mina senaste stolar ut ...jag älskar att rusta upp saker ..visst blev de fina ? med lite färg, nytt tyg, och så lite slipning så ser de rättså shabby ut...
Änglar  visst finns dom !

Änglar uppmuntrar oss genom att visa oss en väg
som leder till lycka och hopp ...

Änglar uppskattar det hos dig som du trodde 
att ingen såg .....

En ängel får dig att tro på ett mirakel igen .....


Änglar springer inte från livet , de flyger mot det ....

......

Ja det finns massor att säga om änglar ..visst är de söta?

Ha en bra dag ! hoppas skyddsänglarna är med er idag ...


KRAM !

7 kommentarer:

  1. Snygga!!!!!!!
    Riktigt fint tyg...........

    Mycket bra sagt om änglar, ibland kan man behöva en skyddsängel att förlita sig på.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Sååååå fina stolar. Vad duktig du är. Kramar Eva L.

    SvaraRadera
  3. Ängalar är speciella och inget annat likt. Det händer att jag får höra att du är då en riktig ängel. det är bland det finaste någon kan säga till mig. Tack för kommentaren sist i min blogg. Jag har sagt förut men gör det igen. du är en riktig inspirationskälla
    Ha en mysig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej jeanette!! Så fina stolar du fixat till. Då ses vi snart!! Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Fin blogg du har, halkade in hos dig så jag kikade runt lite, Ha det bra/ Mimmi

    SvaraRadera
  6. Ja visst blev de snygga:) Vad köper du dina fina tyger någonstans???

    Ja du mina fönster är alldeles prickiga få se om jag kan få gubben att putsa om den igen,,,,

    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  7. Så himla fina du gjort stolarna, vad du är duktig...Kram Immi

    SvaraRadera