tisdag 22 november 2011

tittskåp

Jag har ett litet växthus i köksfönstret ...det har nu blivit ett litet tittskåp ...med lite röda detaljer å lite grönt så blev det en liten dekoration ...
Till julen har jag  en extra massa pynt uppe ...de som kikar in till mig brukar säg att oj ! vad roliga grejer du har här å var ..man upptäcker spännande saker i varje vrå ...och så är det nog ...Men det är ju lite kul tycker jag ...jag trivs med att ha fina saker runtomkring mig ...speciellt inför julen ...för att få den rätta stämningen som jag så gärna vill ha....

Tänkvärt !
Vi mår bra av att ta till oss
vardagens glädjestunder ....

av..Mia.T


Ha en bra dag ...alla ni som kikar in ...jag har fått så många besökare sissta tiden ..sååå... roligt ! 

KRAM !

9 kommentarer:

  1. Tack för tipset om läsningen och vad kul att du fått fler läsare. Även om man bloggar för sin egen skull så är det ju upplyftande när andra vill läsa. jag vet att jag la in dig på min sida som en av favoriter. Det är ju ett sätt att sprida sidor.
    Det är du värt som jag sagt tidigare och säger igen; Jag mår bra av att gå in och läsa din blogg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett lika fint skåp som fönster...

    Tack för att du kikade in till mig och för alla dina fina ord. Och som sagt vi har olika intressen och jag tror inte att jag kan fixa så mycket fint som du kan! Åh, du hör av dig om disktrasorna om du är fortsatt intresserad.
    Kram Immi

    SvaraRadera
  3. Så gulligt det blev i lilla växthuset..
    Man kan pynta hur mycket som helst känns det som, och det blir ändå inte för mycket.. Skall väl vara lite mycket till jul =)

    Ha en fin kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Kul att få titta in i ett tittskåp :)

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset, skall gå ut i växthuset och hämta in mitt lilla växthus... har alldeles glömt bort det.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Vilken gullig dekoration i ditt tittskåp:) Du är så duktig och pysslig och har en härlig blogg.. Grattis till alla dina nya besökare,, roligt:)
    Kram Helene

    SvaraRadera
  7. Vilket gulligt det blev!
    Ljusslingan i fönstret här under blev oxå jättefint!

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera