onsdag 23 november 2011

kuddar

Lite juligt i vårt sovrum....
Jag har dille på att samla på kuddar ..verkar det som ..hi.hi...men det piffar upp och blir ett nytt rum när de ändras ...mormors gamla broderade kuddar passar också in ...att blanda gammalt å nytt blir charmigt !
Kvällarnas läsning just nu ...olika julmagasin ...kan inte få nog av inspiration ! Det finns ju massor av tidningar ute i butikerna nu ...så jag har alltid någon favorit med mig hem ...Men att ta en kik i de gamla är också bra ..man glömmer ju så lätt...

Tänkvärt ! 
Det är viktigt att kunna uppskatta
det vi har uppnått...
och kunna njuta av det ! 


H a en bra dag ! KRAM !

4 kommentarer:

  1. Dom där vita kuddarna med text på har jag oxå ;o)
    Dom gamla var oxå jättefina, ska sy kuddar av farmors gamla kökshanddukar tänkte jag...

    Ja man kan ruinera sej på alla fina jultidningar.

    Ha det gott, kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag beställde 4 nya kuddfodral till soffan igår, på Jotex.. Måste ju bli juligt och fint där med =)

    Ha en fin onsdagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Kuddar piffar upp och det var snyggt med de gamla monogramkuddarna till de övriga!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det mysigt med lite kuddar, jag har oxå köpt lite nya,,, fint med gamla monogram kuddar,, har det så gott kram Helene

    SvaraRadera