torsdag 17 november 2011

adventsljusstake

Igår när jag var ute på min morgonpromenad så passade jag på att plocka med lite mossa och lite granris...känslan av att advent snart är här infann sig snabbt ...det var ju så frostigt å fint ute....och en korg full med naturmaterial kändes alldeldes lyxigt ....naturen har massor av skatter att ta in och bara använda ..bara man har tillräckligt med fantasi och kreativitet ..det har jag inte brist på när det gäller detta iallafall...
Här har jag gjort en adventsljusstake....kanske kan ni få lite tips !

JA,JA..kanske lite tidigt att sätta fram ....men man gör ju som man vill...

Tänkvärt !
När vi slutar att jämföra oss med andra
blir allt så otroligt mycket enklare....

av Mia .T.

Det skulle man leva oftare efter ....vad mår just jag bra utav .??
tänk på det ..KRAM !

8 kommentarer:

  1. Jeanette är du uppe med tuppen Fint var det Från Inga (köket) o Laila

    SvaraRadera
  2. ja jag säger det samma ...är ni redan inne ? ja jag har varit uppe med tuppen idag ...kunde inte sova ...har inte blivit många timmar i natt ...vet ej varför ...vad kul att ni ville kika in ..såå glad jag blir ..nu saknar jag er ..snyft ! ha en bra dag ! kram jeanette.

    SvaraRadera
  3. Visst e det härligt nu när det är frost ute.. Å tänk vad mycket naturen har att ge, helt gratis & så vackert :) Kram Tilda

    SvaraRadera
  4. Så vackert med frost på morgonen!
    Vilken fin adventsljusstake du pysslat ihop!

    Ha en bra dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Å,är du klar med din adventsljusstaken, det är inte jag än.
    Håller på att klura på en idé...
    Var också på en skogsrunda häromdagen,det är ju så härligt, och man får ju alltid med en massa fint hem.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Bara 1½ vecka kvar till advent ju så visst kan man tjuvstarta ;)

    Så fin adventsstake du gjort.. Naturen har mycket material att dona med =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Ja snart är det advent, det går snabbt... ja tänk vad mycket fint det finns i naturen,,,

    Fin adventsljusstake du gjort:)

    Stackars dig som knappt sovit i natt, visst är det jobbigt med sådana nätter, hoppas du får sova bättre inatt:) Kram Helene

    SvaraRadera
  8. Taget Snyggt med blockljus och adventssiffror.
    Passar ypperligt i tvrummet men en längre brinntid än de små smala ljusen
    Ska ut i helgen jag med för att se vad jag kan hitta till dekoration inför advent
    Ha en fin helg
    Kram

    SvaraRadera