lördag 19 november 2011

tjejträff

Igår kväll så var det min tur att ha tjejträffen ...vi är ett gäng som samlas å har skoj emellanåt ...äter lite gott, skrapar lite triss ....med mycket skratt !  Här ser ni lite av min enkla dukning ...granris, ljuslyktor å så lite gamla bakformar som dekoration ..man tager vad man haver ! klassisk gammal vit duk passar till allt .....
Jag var tvungen att sätta in bilden på oss när vi hade så mysigt i badet ...så bli inte arga på mig ....visst ser det härligt ut ! tack för en trevlig kväll....

Tänkvärt ! 
Fånga nuet och lev i det ....

av.Mia.T


KRAM !

9 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det ser ut!
    Badtunna är ju så härligt, hade gärna tagit ett dopp jag med!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det ser ut i tunnan :-) Och vilken fin dukning du har gjort Jeanette, ser så inbjudande ut. Ja visst är det härligt med tjejträffar, var också på en med mina "gamla" väninnor o klasskompisar, det ger sån härlig energi, massor av goa skratt som man lever länge på :-))

    Fin lördag till dig. Kramen Paula

    SvaraRadera
  3. Hej Mia
    det där ser underbart ut :)
    å misa nu inte,,,,


    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt det ser ut:))

    Kram & en fin Helg till Dig!!
    Malin

    SvaraRadera
  5. vad roligt med tjejträff:) fin dukning och så mysigt med bad i tunnan, får nog boka en kväll hos dig framöver,,,,
    I em kommer barnen hem på middag ska bli roligt att umgås med dem alla:)
    Ha en fin lördag kram Helene

    SvaraRadera
  6. Ingen kan väl bli arg av den bilden. Så fint att se att ni fångar dagen
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  7. Fin dukning du gjort..
    Ser härligt ut i tunnan, det var ett år sedan jag badade det sist, börjar nog bli dags snart igen, är ju så härligt..

    Ha nu en fin lördagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Ser fantastiskt härligt ut och du har gjort en fin dukning!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  9. Ååå va härligt med en riktigt tjejkväll :o)
    Fin dukning och badet ser ju bara för härligt ut

    Trevlig helg på dej !!

    Kram Jessica

    SvaraRadera