söndag 20 november 2011

Ja det är söndagsmorgon ...en morgon då man kan gå å skrutta runt utan måsten ..i dag så ska jag börja plocka fram adventsgrejerna så smått ..de ligger längst in på vinden ..suck ! varför ska de alltid hamna så långt in ? 

Här har jag satt en påse med hembakta saffransskorpor på den gamla vågen ...gissa om jag blev glad när min vännina kom med dom ...tack snälla du ! de uppskattas verkligen ..å utan mandel du är en ängel ...synd bara att de tar slut så snabbt ! att bara njuta av påsen så här ..ger massor av julkänsla ....men en liten till kaffet får det bli iallafall....

Att må bra inombords är viktigt ...
för ...

Skönheten kommer inifrån.
Du blir vackrare om du är lycklig och tycker om dig själv.

av.Mia.T.

Visst är det så ...KRAM !

5 kommentarer:

  1. Hon är så klok, Mia T..

    Saffransskorpor är så gott.. Det måste jag baka och så lussekatter förstås =)

    Adventspynt eller städning har jag inte hunnit tänka på men antar att det blir advent ändå =)

    Njut av söndagen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Söndagar är mysiga, vi går upp ganska tidigt... så att dagen blir lång.

    Le så får du andra att le också...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hej Jeanette, du gör såå fint omkring dig och du har såå många fina saker att pynta ditt hem med.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  4. Hallå!

    Så fint och juligt! Kan tro att det är lätt att nypa en skorpa då och då;)
    Tack för inspirationen du alltid ger!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilken fin bild på dig!!!

    Ja visst blir den som är lycklig vackrare än den som känner sig bitter...

    Goa vänner och go fika, det är toppen!

    Kram Mariette

    SvaraRadera