lördag 5 november 2011

gamla foton

Denna dagen så tänker vi på nära å kära som inte finns längre ...ett  besök på kyrkogården blir det idag.. .att tända ett ljus å fundera lite gör att vi kommer ihåg de som betytt mycket för oss...att komma till kyrkogården denna dag i skymning tycker jag är vackert ...med alla dessa ljus som brinner ...

Jag har endel foton på gamla släktingar i min inredning ...som här ...gamla faster svea.....visst
 var hon vacker ! jag har tagit vara på mormors gamla album ...med alla dessa kort ...lite kul ...

Tänkvärt !
Att ge glädje till andra berikar våra liv.
Idag är en bra dag att göra någonting för att glädja en vän ...


KRAM !

2 kommentarer:

  1. När jag ser ditt kort av din släkting slås jag av frisyrmodet. Hade alla vågigt hår med en sidbena? verkar lite lurt. Vackra är dom i alla fall dessa gamla foton

    SvaraRadera
  2. De gamla fotona är underbara...

    Ha en skön Helg!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera