torsdag 3 november 2011

Lite toppar

Här kommer lite visning på nyinköpta toppar...en vit spetsskjorta och en gammalrosa klänning ...den rosa klänningen kommer visst inte riktigt till sin fördel på bilden ..men den är en söt tunika med fickor och spets tillsammans med en grå kotfa och raggsockar så blir den ett mysplagg för kvällen ...
Den lilla blusen har allt lite av odd Molly stuk över sig .....spets , band, rynkor ....
Jag vill nu göra lite reklam för Lilla Längan  i Näsum ...en söt liten butik på landet ...här kan du prova i lugn och ro utan stress ..här finns massor att välja på ..mycket av stilen lantlig , romantisk ...med spets och volanger ...visst finns det andra stilar också ...kläder som passar alla kvinnor i olika åldrar ...tjejen som har butiken är jättetrevlig så det är väl värt ett besök att kika in om ni aldrig varit där ...

Bara inredningen gör att det blir ett mysigt besök ...hon säljer nämligen lite av inredningsdetaljerna också i butiken ...

Hennes öppet tider ser ni ovan ... KRAM ! 

6 kommentarer:

  1. Ojoj..vad fina toppar...mysigt med såna små butiker..inte blir det sämre av att det finns lite inredning oxå plus trevligt bemötande.. sånt hittar man sällan i dom "stora"butikerna
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  2. Synd att det är så långt. Jag har så svårt att handla kläder mitt i city. Lite av industri och har man tagit fel storlek får man klä på sig och hämta ny och sen upprepa proceduren. När jag tagit fel två gånger svettas jag så kopiöst så jag vill bara ut. Min sonhustru arbetar på en underklädes butik. Där är det annat. Hjälp från första till sista hyskan
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  3. Mysiga toppar... Det är kul att handla i sådana butiker, trevligt bemötande och vacker inredning...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Såå söta toppar. Jag gillar också dina fina kransar!! tack för boktipset också! Ha en skön kväll! Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Åh vilken mysig butik du hittat i Näsum, den har jag missat måste bli ett besök där inom kort..
    Så fina toppar:)
    Önskar dig en härlig fredag kram Helene

    SvaraRadera
  6. Så fina toppar!!! Önskar dig en fin helg. Kram Johanna

    SvaraRadera